Welkom op www.mario64.nl Welkom op www.mario64.nl
winkel | spel info | top 5 | pak faq's | foto puzzel | gastenboek | je overzicht | links | contact
 
Veel Gestelde Vragen over de Nintendo 64 winkel,
Hieronder staan de meest gestelde vragen die wij krijgen over de Nintendo 64 winkel.

naar de homepage
De vragen
Over ons
   Wie zijn jullie?
   Wat zijn jullie contact gegevens?
   Hebben jullie een winkel in Amsterdam?
Producten
   Hoe weet ik of de producten nog op voorraad zijn?
   Ik ben op zoek naar een product wat niet in de winkel staat.
   Hoe plaats ik een bestelling?
   Wat betekent Player's Choice?
   Wat is het verschil tussen de verschillende kleuren?
   Waarom zijn er prijsverschillen?
Betaling
   Welke betaal mogelijkheden zijn er?
   Wanneer moet ik betalen?
   Hoe moet ik betalen vanuit België?
Verzending
   Hoe lang duurt het voordat ik de producten in huis heb?
   Hoe lang duurt het voordat het geld op jullie rekening staat?
   Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Garantie
   Hoe betrouwbaar is Mario 64 en MarioCube?
   Heb ik ook garantie?

Over ons...
Wie zijn jullie?
Mario 64 is een webwinkel voor tweedehands Nintendo 64 en GameCube producten. Sinds de oprichting in 2005 heeft het duizenden klanten van moeilijk verkrijgbare Nintendo 64 spellen voorzien. Daarnaast is Mario64.nl de grootste online informatiebron voor Nintendo 64 spellen in Nederland.

Sinds mei 2007 is Mario 64 uitgebreid met een nieuwe site voor de GameCube. Op MarioCube.nl kunnen bezoekers informatie achter laten over de GameCube spellen en hiermee sparen voor maximaal 20 euro korting. Deze korting kan dan weer gebruikt worden voor de aankoop van de leukste spellen.

Iedere bestelling wordt in onze winkel met de grootste zorg afgehandeld. Onze doelstelling is fantastische tweedehands Nintendo producten snel en in top conditie bij jou thuis af te leveren. We hopen dat Mario 64 en MarioCube u aan leuke Nintendo producten mag helpen!

Wat zijn jullie contact gegevens?
Ons (e-mail) adres, telefoonnummer en kamer van koophandel nummer vindt u hier: Contact.

Hebben jullie een winkel in Amsterdam?
Nee, wij hebben helaas geen fysieke winkel om even lekker in rond te neuzen. De winkel is alleen op het internet. Het is echter wel mogelijk de producten op te halen in Amsterdam.

Producten
Hoe weet ik of de producten nog op voorraad zijn?
De website houdt automatisch bij wat op voorraad is, alles wat in de lijst staat is nog daadwerkelijk te koop.

Ik ben op zoek naar een product wat niet in de winkel staat.
Dan hebben wij het echt niet meer op voorraad... Maar geen paniek, het komt wel weer een keer binnen. Wekelijks worden de producten weer aangevuld. Helaas hebben we op Mario64.nl geen systeem om u op de hoogte te houden wanneer een bepaald product weer op voorraad is. Dus kom binnenkort nog eens langs!

Hoe plaats ik een bestelling?
Wij hebben alles zo simpel mogelijk proberen te houden. Het plaatsen van een bestelling kunt u ook! Klik op de kopen! knop achter het product van uw keuze en het product wordt onder aan de pagina toegevoegd aan uw lijstje.

Wat is het verschil tussen de verschillende kleuren?
Spelcomputers en controllers zijn er in verschillende kleuren. De kleur is feitelijk het enige verschil. Pearl en Platinum GameCubes en Color Nintendo 64's zijn meestal iets nieuwer omdat deze later zijn uitgebracht.

Waarom zijn er prijsverschillen?
De prijs is afhankelijk van het aantal dat we op voorraad hebben en voor welke prijs we het spel de laatse keer hebben verkocht. Mario spellen en vele spellen die exclusief voor de Nintendo zijn uitgebracht (only for) zijn vaak duurder.

Betaling
Welke betaal mogelijkheden zijn er?

  1. Overschrijving: U kunt het geld vooraf overmaken met bijvoorbeeld internet bankieren of een overschrijving.
  2. Amsterdam: Wanneer u de producten ophaalt in Amsterdam betaalt u bij het afhalen.
(Rembours verzendingen zijn niet mogelijk op Mario64.nl)

Wanneer moet ik betalen?
Het is de bedoeling dat u direct na de bestelling over gaat tot betaling als u voor overschrijving kiest. Hierdoor hebt u het snelst de producten in huis. Mochten we geen betaling ontvangen, dan zullen we na ongeveer 7 dagen een herinnering sturen.

Hoe moet ik betalen vanuit België?
Kies voor overschrijven en u krijgt bij de betaalinstructies ook onze IBAN en BIC codes. Met deze codes kunt u, zonder extra kosten, geld overmaken naar onze rekening. Met internet bankieren is dit zeer eenvoudig, u kiest daar voor een buiteland betaling. Voor meer informatie over IBAN en BIC codes verwijzen we u naar uw bank.

Verzending
Hoe lang duurt het voordat ik de producten in huis heb?
Rond 15:30u controleren wij onze rekeningen. Als het geld op onze rekening staat versturen wij de producten. Op dinsdag, donderdag en in het weekend zijn wij vrij en versturen geen post. In onderstaande tabel kunt u zien wanneer wij uw bestelling verzenden.
TNT-Post bezorgt onze post doorgaans binnen 24 uur.

Geld op onze rekening op: Brievenbuspost¹ wordt verstuurd op: Pakketpost² wordt
verstuurd op:
MaandagMaandagMaandag
DinsdagWoensdagWoensdag
WoensdagWoensdagWoensdag
DonderdagVrijdagVrijdag
VrijdagVrijdagVrijdag
ZaterdagMaandagMaandag
ZondagMaandagMaandag
¹) Onder brievenbuspost vallen spellen,
Controller Paks en Expension Paks.
²) Onder pakketpost vallen spelcomputers, controllers, Transfer Paks en Rumble Paks.

Hoe lang duurt het voordat het geld op jullie rekening staat?
Internet bankieren staat de volgende dag op onze rekening. Overschrijvingskaarten doen er een dag langer over. Heeft u toevalig internetbankieren van de Postbank dan staat het direct op onze rekening.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Spellen, geheugenkaarten en kabels gaan gewoon door de brievenbus. Hiervoor hoeft u dus niet thuis te zijn. Pakketten (wat niet door de brievenbus past) worden 's middags of 's avonds aangeboden. Bij geen gehoor volgt een afleverpoging bij de directe buren. Zo kunt u eerder over uw bestelling beschikken. Mocht het pakket niet afgeleverd kunnen worden, volgt er de volgende werkdag of zaterdag een tweede bezorgpoging. Indien na 2 bezorgpogingen het pakket niet uitgereikt is, wordt dit 3 weken bewaard op het postkantoor in de directe omgeving van u.

Garantie
Hoe betrouwbaar is Mario 64 en MarioCube?
Producten koopt u alleen via internet als u denkt dat de winkel of verkoper te vertrouwen is. Dat vinden wij heel normaal. Daarom hebben wij hier onder een aantal punten waardoor wij hopen uw vertrouwen te kunnen winnen.

Heb ik ook garantie?
Wij verkopen alleen tweedehands producten die in zeer goede staat zijn. We gaan er van uit dat u een verzamelaar bent en zorgen voor zeer nette doosjes en handleidingen bij onze spellen. Natuurlijk krijgt u bij ons uw geld terug als u niet tevreden bent (binnen 2 weken) en geven we 6 weken garantie op alle producten!

 

naar de winkel naar spellen info naar top 5 lijsten terug naar homepage